top of page

TORT ŚWINKA PEPPA - POMYSŁ NA TORT URODZINOWY


Świnka Peppa podbiła świat dziecięcych bajek, dzieci za nią szaleją dlatego trudno się dziwić ,że nasze maluchy są zachwycone jak zobaczą tort ze swoją ulubioną różową bohaterką. Modne również stały się tematyczne Kinder Party z motywem przewodnim np. Świnka Peppa :)

POMYSŁ NA UDANY TORT DLA SWOJEJ POCIECHY :)

Tort Peppa zajął mi troszkę pracy, ale myślę że efekt końcowy jest zadowalający. Pomysł na torcik wzięłam oczywiście z internetu, patrząc na różne torciki naprawdę można się nieźle zainspirować. Jeżeli chodzi o środek, wykonany jest z biszkoptów białkowych i kremu na bazie mascarpone i śmietanki, dodatkiem owocowym były gruszki z syropu :) Torcik był bardzo ciężki, więc aby dobrze wszystko się trzymało wierzch i boki tortu posmarowałam warstwą kremu maślanego (na podstawie masła) a całość pokryłam masą cukrową. Cały torcik zakończony jest figurką, która przedstawia wróżkę Peppe (która również wykonana jest z masy cukrowej, oj ta świnka dała mi nieźle popalić :D ), żółtym balonikiem oraz jedyną nie jadalną częścią na torcie czyli flagowym napisem Amelka :) Wiszący napis dał bardzo fajne wykończenie tortu :)

Jeżeli dla swojej pociechy planujecie tego typu imprezę bardzo polecam właśnie taki torcik :)

85 wyświetleń0 komentarzy
bottom of page