top of page

TORT NINJAGO INSPIRACJA

Zaktualizowano: 27 lut 2020


Torcik okryty masą cukrową przedstawiający głowę mistrza ognia KAI z serii lego Ninjago. Klocki i postacie Ninjago podbiły świat dziecięcej wyobraźni :) Widać je dosłownie wszędzie na półkach sklepowych, w telewizji, internecie a nawet w kinie :) Więc nie ma się co dziwić jak nagle nasze dziecko na swoją uroczystość zażyczy sobie torcik ze swoją ulubioną postacią :)

Jeżeli masz ochotę zrobić dla swojego małego bohatera taki torcik na urodziny to do wykonania takiego torciku będziesz potrzebować połowy składników z tego przepisu: TORT Z KREMEM Z BIAŁEJ CZEKOLADY

Zamiast malin dałam jeżyny i oczywiście dodatkowo trzeba zaopatrzyć się w masę cukrową i barwniki spożywcze, krem maślany zabarwiłam na żółto tort pokryłam czerwoną masą cukrową (nie bawię się już w samodzielne wykonywanie masy cukrowej ponieważ szkoda mi na to czasu i nerwów) Oczy wykonane są z czarnej masy cukrowej i białej czekolady :)

Baza pod masę cukrową musi być maślana (z masłem nie na kremówce) To dla zainteresowanych niedługo wytłumaczę na forum, które dostępne jest na stronie: FORUM

Mam nadzieję, że inspiracja przypadła Wam do gustu :)

251 wyświetleń0 komentarzy
bottom of page