top of page

ŻEL DO CERY TRĄDZIKOWEJ Z WĘGLEM AKTYWNYM BAMBUSOWYM DIY


Lubicie naturalne kosmetyki albo czasami sami przygotowujecie je dla siebie w domowym zaciszu? Bo ja tak :) Przez dłuższy czas używałam gotowych żeli do twarzy, po których nigdy nie czułam, że moja twarz jest w 100% czysta i odświeżona. Postanowiłam przygotować własny żel do twarzy z węglem aktywnym, który jak na razie na mojej twarzy sprawdza się bardzo dobrze :)

Żel składa się z:

- Baza szamponowa EKOLOGICZNA Baza szamponowa składa się z delikatnych detergentów pochodzenia roślinnego (glukozyd decylowy - pochodna glukozy), które przeznaczone są do pielęgnacji skóry wrażliwej i alergicznej, a nawet niemowlęcej.

- Ekstrakt z jabłka EKOLOGICZNY Ekologiczny ekstrakt z jabłka z jabłoni zwyczajnej jest bogaty w witaminy z grupy B, witaminę C, kwasy AHA, fitoproteiny, flawonoidy, fenole, działa ochronnie na komórki skóry, przeciwutleniająco, pobudza odnowę naskórka. Polecany jako składnik produktów złuszczających i wygładzających skórę.

- Olejek mięty pieprzowej Olejek eteryczny mięty pieprzowej ECOSPA otrzymywany poprzez destylację parą wodną rośliny Mentha arvensis. Zawiera znaczne ilości mentolu. Posiada właściwości łagodzące i antyseptyczne, użyty w produktach daje uczucie odświeżenia, orzeźwienia, ulgi. (można również użyć olejku z mięty zielonej)

- Węgiel aktywny bambusowy Węgiel aktywny bambusowy jest w 100% naturalnym węglem pozyskiwanym ze źródła odnawialnego. Przeznaczony do pielęgnacji cery trądzikowej, tłustej i mieszanej, a także do pielęgnacji przetłuszczającej się skóry głowy.

SKŁADNIKI

  • Baza szamponowa EKOLOGICZNA: 193 g

  • Ekstrakt z jabłka EKOLOGICZNY: 6 g

  • Olejek mięty pieprzowej: 20 kropli

  • Węgiel aktywny bambusowy: 1 g

Wszystkie składniki na wykonanie żelu dostaniecie tutaj: ECOSPA

Źródło: https://ecospa.pl/

190 wyświetleń0 komentarzy
bottom of page